Bass Sanctuary

by bLiNd

/
  • Compact Disc (CD) + Digital Album

    Physical Edition CD of Bass Sanctuary

    Includes unlimited streaming of Bass Sanctuary via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    ships out within 1 day

      $12 USD or more 

     

  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      $7 USD  or more

     

1.
04:11
Go Just, Just Go, to make a crowd Just Go (Repeat) Anytime, Any Club, Any Front Room I've been partying since I was in my Mom's Womb In nearly every club I know where the stage is and where the most discrete place to blaze is. Ever since they banned smokin' in here Your air smells better and your clothes smell cleaner. There's no cigarette to disguise the refer I can't buy herb, so I buy tequila (x2) Go Just, Just Go, to make a crowd Just Go (Repeat) To tell the truth, I've been raving for ages My mama used to smuggle me in clubs in the eightees. You work hard saving your cash for ages and in one night spend all of your wages. So make way for the disco bunny to get frisky and start hoppin around funny. Especially when I get two drinks in my tummy I'm in my element and everything looks funny. Anytime, Any Club, Any Front Room I've been partying since I was in my Mom's Womb In nearly every club I know where the stage is and where the most discrete place to blaze is. Ever since they banned smokin' in here Your air smells better and your clothes smell cleaner. There's no cigarette to disguise the refer I can't buy herb, so I buy tequila
2.
3.
03:02
Let the fire out, let the smoke in Please don't hold me back Just inhale it (x2) It keeps me up all night It keeps me up It keeps me up all night It feels like We can Never Stop Let The Fire Out It Keeps Me Up
4.
04:17
5.
6.
Lyrics and performance by Influence Life Vision's blury but no need to rush in a hurry cuz this is how we do it yea we straight hold it down bLiNd is the sound, bLiNd bump it round In case you didn't know don't need the cane now No seeing eye wolf, this is just the wolf inside got the wolf pack rollin' and they right by my side No need to see the future cuz I see what's right in front of me Even though we bLiNd he straight be a huntin G Spinn it round spinn it round straight hold it down bLiNd bump it round bLiNd bump it round
7.
Blast from the Past going back to the future (Repeat) Blast from the past going back to the future Move so fast I'm an activist user. Two hoes dance and I'm gone for the evening Room full of dimes and they all so intriguing Hold on so my heart don't let go Spittin from the heart to me hearbeat tempo Make love in the back of the benzo I aint gotta front sugar no innuendo Yea, believe me tho One day soon gonna see blow Corporations and CEO's The right way though, no greedy roads. Life and times, gonna write these rhymes Before my time runs out and I'm dying. They can't hold a candle They walk in the club with an open sandal. Bro, my head spinnin like a merrygo Entertain me, booty shakin there we there we go Ima ball that's real nigga protocol Blame it on the alcohol, girl Ima have it all Beat kicks, bout to hit it with a remix Uncut, we rock, this tho, we rock G-shit we the mafia 3-6 Gun tucked keep going even when the beat stop. Which way to go, life in the fastlane Take it slow Weed on the ground, We make it grow Speed on the ground and we take a vote I wanna take a vote I vote for myself and I stay to float Mic check one-two, sneeze on the mic That's how I bless you Been a vet Pull up in a vet, I gaurantee I'll make her wet Trying to make a joint that marino Ima sling it, all I gotta do is pull it I don't even have to aim it You a broke boy, aint it We don't get along Ima beast, Ima dog Mista Reap Babylon I can talk alotta shit talk alotta money, tryin' to send her to a God So belove me as above me
8.
Drop it Down Low (Repeat) Drop it Down Low, Drop it Down Low Yea its a party, Got Juice Go Dro' Drop it Down Low, Drop it Down Low Down to to the floor, make it clap make it roll Drop it Down Low (Repeat
9.
10.
Right Now, I'm free and it's only just started We know, to put everything behind us Let's go, I'm gonna forget all the bad things That's not, a reason to stay, now it's over Oh am I just too hard to hold? Oh am I just too young to care? No way no how I'm gonna go No way no how (x2) Tonight, I wanna forget all the bad things We have nothing to say to each other Let's go, I want you to know that it's over Tonight, I leave you behind in the moonlight Oh am I just too hard to hold? Oh am I just too young to care? No way no how I'm gonna go No way no how (x2) Never alone, never alone
11.
12.
13.
02:50
14.
Lyrics and performance by Influence Life Vision's blury but no need to rush in a hurry cuz this is how we do it yea we straight hold it down bLiNd is the sound, bLiNd bump it round In case you didn't know don't need the cane now No seeing eye wolf, this is just the wolf inside got the wolf pack rollin' and they right by my side No need to see the future cuz I see what's right in front of me Even though we bLiNd he straight be a huntin G Spinn it round spinn it round straight hold it down bLiNd bump it round bLiNd bump it round

about

The 2nd full length album by bLiNd, this is an eclectic collection of bass music, be it bass house, dubstep, or future bass, its covered in some way. Most of these tracks were released on my Patreon as early rewards but eventually came together to be an album that can take you on a nice ride.

I let out a lot of emotion with this one, so let it sink in after listening a few times :)

credits

released March 13, 2017

All artwork by bLiNd
Photos and Art are licensed under creative commons and are free for commercial use.
Mixing and Mastering by bLiNd

Scarab titled by Ryan Picket

license

all rights reserved

tags

about

Braille Records Las Vegas, Nevada

bLiNd has been producing for 20 years now, with a prolific catalog and growing, it'd be wise to follow :)

contact / help

Contact Braille Records

Streaming and
Download help

Shipping and returns

Redeem code

Report this album or account

If you like Bass Sanctuary, you may also like: